Koupelnové a kuchyňské studio Šujan z Mostu nás oslovilo v době, kdy ve stejném městě působila celá řada konkurentů. Z těch známějších např. Svět vody, Oresi, Sykora a několik menších firem a živnostníků. Šujan už byl dobře známý a měl celkem dlouhou tradici rodinné firmy, ale potýkal se s pověstí zbytečně drahého luxusu.
Potřebovali přesvědčit potenciální zákazníky o kvalitě služeb i o tom, že kvalitní neznamená nutně drahé. Hlavním cílem bylo dostat lidi do prodejny.
Rozjeli jsme, co umíme nejlépe. Sociální sítě. Založili jsme firemní stránku na Facebooku a začali komunikovat. Vyprávěli jsme příběh rodinné firmy, ukazovali spokojené zákazníky a jejich zrekontruované domovy, radili jsme s výběrem a prováděli po prodejně online. Jakmile byl Facebook plně funkční, přidali jsme i Instagram.
Nedaly na sebe dlouho čekat. Brzy již sami zákazníci argumentovali pod příspěvky pro Šujana, doporučovali jak cenu, tak kvalitu služeb. Stali se součástí naší rodinné firmy. Nejen, že jsme dostali do prodejny lidi, ale zakázek bylo tolik, že jsme museli přestat propagovat služby (bylo na půl roku vyprodáno), a prodávat “jen” produkty.
Jako příjemný bonus je zde srovnání s konkurencí. Šujan obhájil své prvenství a konkurence z Mostu prakticky vymizela.
Časem se nám podařilo zaškolit přímo zaměstnance firmy tak, že si správu Facebooku i Instagramu převzali. Nadále pomáháme s kampaněmi a výkonnostním marketingem.