Koupelnové a kuchyňské studio Šujan z Mostu nás oslovilo v době, kdy ve stejném městě působila celá řada konkurentů. Z těch známějších například Svět vody, Oresi, Sykora a několik menších firem a živnostníků. Šujan už byl dobře známý a měl relativně dlouhou tradici rodinné firmy, ale potýkal se s pověstí zbytečně drahého luxusu.
Potřebovali přesvědčit potenciální zákazníky o kvalitě služeb i o tom, že kvalitní neznamená nutně drahé.
Hlavním cílem bylo dostat lidi do prodejny.
Na čem jsme zapracovali?
Rozjeli jsme, co umíme nejlépe. Sociální sítě. Založili jsme firemní stránku na Facebooku a začali komunikovat. Vyprávěli jsme příběh rodinné firmy, ukazovali spokojené zákazníky a jejich zrekonstruované domovy, radili jsme s výběrem a prováděli po prodejně online. Jakmile byl Facebook plně funkční, přidali jsme i Instagram.
Co na to klient?
„Za necelý rok spolupráce s firmou GreenSocS jsme díky jejich podnětům a nápadům získali nové zákazníky a celkově k nám vnesli spoustu nových nápadů a omladili tvář naší firmy. Co slíbili, vždy platilo. Více takových spolehlivých a pracovitých spolupracovníků. Děkujeme!“
Ivona Vrťová, jednatelka Šujan
A výsledky?
Nenechaly na sebe dlouho čekat. Brzy sami zákazníci argumentovali pod příspěvky koupelnového studia Šujan, doporučovali jak cenu, tak kvalitu služeb. Stali se součástí rodinné firmy.
Nejen, že jsme dostali do prodejny lidi. Zakázek bylo tolik, že jsme museli přestat propagovat služby, protože bylo na půl roku vyprodáno, a k prodeji nám „zbyly“ prodávat jen produkty. 🙂
Jako příjemný bonus je zde srovnání s konkurencí. Šujan obhájil své prvenství a konkurence z Mostu prakticky vymizela.
Časem se nám podařilo zaškolit přímo zaměstnance firmy tak, že si správu Facebooku i Instagramu převzali. Nadále pomáháme s kampaněmi a výkonnostním marketingem.