Nechte web pracovat pro vás. Poradíme vám, jak to udělat, aby vás zákazníci našli.
SEO analýza vám pomocí jasných dat ukáže, jak se přiblížit zákazníkům. Zjistíte, jak si váš web vede ve vyhledávačích, a kde jsou jeho slabiny. SEO vám pomůže být pro zákazníky tam, kde vás potřebují. Vyšší viditelnost je prvním krokem k vyšším prodejům.
Dostane se váš ideální zákazník z vyhledávače k vám, nebo skončí u konkurence? Prozkoumáme váš web do hloubky a odhalíme, co brzdí jeho výkon ve vyhledávačích. Odejdete s konkrétními doporučeními.
Zjistíme, co vaši zákazníci hledají a jaká je ve vyhledávání konkurence. Na těchto klíčových slovech pak postavíme obsah i strategii. Díky tomu získáte lepší pozice ve vyhledávání a více návštěvníků na webu.
Navrhneme přehledné uspořádání vašeho webu tak, aby vše logicky navazovalo a zákazníci se v něm snadno orientovali. Díky tomu ho pak budou lépe hodnotit také vyhledávače.
Jaký obsah vaši zákazníci chtějí? Takový, jaký už vyhledávají. Zjistíme, která témata jsou oblíbená a relevantní, a vytvoříme obsahový plán, který dokáže vaše publikum oslovit.
Protože váš byznys bereme vážně.
Nestřílíme od boku – proto než se pustíme do reklam nebo obsahu, budeme se věnovat strategii. Posvítíme si na to, jak je váš marketing nastavený, určíme si cíle a vytyčíme cestu.
Víme, že každá firma je jiná, a proto vám vybereme jen takové nástroje a služby, které dávají v kontextu vašeho podnikání smysl. A protože jsme full service agentura, o všechno se pak do puntíku postaráme.
Dobrý obsah má kouzelnou moc a byla by škoda toho nevyužít. Rádi si vezmeme pod křídla váš blog nebo sociální sítě a uděláme z nich místo, kam se budou zákazníci rádi vracet.
Audit pomáhá do posledního halíře zjistit, jak jste na tom v marketingu, a od čeho se můžeme ve vašem růstu odrazit. Využijete ho ale i tehdy, pokud spolupracujete s jinou agenturou a chcete mít jistotu, že všechno probíhá přesně tak, jak má.
Střílet naslepo se v marketingu nevyplácí. Vytyčíme cíl a naplánujeme, jak se k němu dostat. Rozebereme silné stránky vaší značky i prostor ke zlepšení, určíme publika, na která komunikovat, i nástroje, které využít. Aby se úspěch dal dobře měřit, nastavíme také KPI.
Ozvěte se nám a společně probereme, jak váš byznys posunout.