Pomáhat někomu splnit si sen je pro nás vždy výzvou. Není tedy divu, že jsme se nadšeně vrhli do spolupráce s tehdy ještě neznámou a nesmělou spisovatelkou, která potřebovala pomoci zpropagovat a rozprodat svoji knižní prvotinu.
Jelikož výzvy přijímáme rádi, pomohli jsme s marketingem a během 6 měsíců rozprodali první náklad knihy – celkem 1 500 kusů.
Nevšední terapeutický román Tak trochu Lesana okouzlil nejen nás, ale především spoustu žen a mužů, kteří na něj pějí pochvalné ódy. Vypráví o ženě, která nezapadá do žádných škatulek a žije si ráda po svém. Její poutavý příběh vás chytne za srdce od první stránky a vyvolá ve vás mnoho emocí – pláč, smích i naději.
Jeho autorkou je neobyčejně svobodomyslná bytost Veronika Hotová Roncová, která o sobě říká, že je už od malička tak trochu jiná. Rebelka-intelektuálka, která se stále učí žít naplno, mít se ráda, stát si za sebou a plnit si sny. A jeden z nich jsme jí pomohli splnit i my.
S čím potřebovala pomoct?
Protože se jednalo o první knihu, v té době neznámé autorky, potřebovala pomoci s propagací a představením románu veřejnosti. Knihu Tak trochu lesana chtěla ukázat světu a oslovit její budoucí čtenáře.
Hlavní cíl zněl naprosto jasně:
- Rozprodat 1 500 kusů prvního nákladu knihy Tak trochu Lesana.
Naším úkolem tedy bylo:
- Zviditelnit autorku,
- odprezentovat jedinečnost románu Tak trochu Lesana
- a dostat všechny vytištěné knihy k nadšeným čtenářům domů.
Povedlo se. A navíc za krásný čas!
„Hledali jsme odbornou marketingovou pomoc v rámci on-line prodeje knihy a v GreenSocS přesně věděli, jak na to. Prezentovali promyšlenou strategii, definovali publikum a rázem se dostavily výsledky. V průběhu spolupráce navíc dokázali pružně reagovat na potřeby trhu a kampaně efektivně aktualizovat. Doporučujeme.“
Veronika Hotová Roncová, autorka knihy Tak trochu lesana
Jak jsme toho dosáhli?
To bychom nebyli my, abychom se pořádně nepodívali na zoubek sociálním sítím. Lesaně jsme pomohli s Facebookem i Instagramem a navrhli několik úprav prodejní webové stránky. Po odladění prodejní cesty sehrál významnou roli výkonnostní marketing.
Zásadní a hlavní prodejní tahák bylo původní image video, které jsme sestříhali a upravili. Jednalo se o jednokrokovou kampaň. Největší úspěch ale nastal po chytré optimalizaci kampaní. Správně jsme využili první nákupy, z nichž jsme vytvořili podobná publika.
Byl to obrovský zlom, díky kterému jsme vytyčeného cíle dosáhli už během půl roku. Pro obrovský zájem tak na sebe druhý výtisk knihy nenechal dlouho čekat a spokojených čtenářů stále rychle přibývá.
Závěrečné zhodnocení
Opět jsme zapojili všechny své tajné zbraně – zkušenosti a odborné znalosti sociálních sítí i výkonnostního marketingu, které nám pomohly splnit požadavky a potřeby naší klientky. Navíc ve velmi krátkém čase.
V tuhle chvíli se společně radujeme z úžasného úspěchu knihy, krásných reakcí na ni a míříme pro Best Seller.