Každý rok vybíráme jeden projekt, kterému věnujeme den práce celého našeho týmu. Pomozte nám najít ty, které mají dopad. Přihlašování projektů: do 31. 5. 2025
Obsah tvoří vztah mezi vámi a zákazníkem. Rádi vás představíme v těch nejlepších barvách.
Než u vás zákazník nakoupí, potřebuje ve vás mít důvěru. Tu vybudujeme dobře sestaveným obsahem. Díky němu ukážeme, že jste odborník v oboru a rozumíte potřebám svého publika. Odpovíte na jeho otázky a rozeženete pochybnosti ještě dřív, než se objeví. A právě od takových značek lidé chtějí nakupovat. Staňte se jí i vy.
Pomocí promyšleného obsahu dokážeme zaujmout a přiblížit vaši značku lidem. Na sociálních sítích sázíme na odlehčenou komunikaci, vizuální atraktivitu a příběhy, které mají moc budovat komunitu.
Na blogu můžeme jít víc do hloubky a předat vašim zákazníkům skutečně hodnotný obsah. Vytvoříme edukativní, čtivé články, které odpovídají na to, co vaši zákazníci řeší, a vykreslí vás jako odborníka v oboru.
Vytvoříme koncept, témata i strukturu. Webu pak dáme život a naplníme ho užitečnými informacemi, zajímavými články, infografikami či do detailu doladěnými fotografiemi. Trocha extra práce má moc vyšvihnout vás do extraligy.
E-mail dokáže přinášet špičkové výsledky, když víte, jak na to. My víme. Vytvoříme konzistentní komunikaci v transakčních e-mailech, udržíme kontakt pomocí obsahových newsletterů a dostaneme skvělá čísla z prodejních mailů.
Protože váš byznys bereme vážně.
Nestřílíme od boku – proto než se pustíme do reklam nebo obsahu, budeme se věnovat strategii. Posvítíme si na to, jak je váš marketing nastavený, určíme si cíle a vytyčíme cestu.
Víme, že každá firma je jiná, a proto vám vybereme jen takové nástroje a služby, které dávají v kontextu vašeho podnikání smysl. A protože jsme full service agentura, o všechno se pak do puntíku postaráme.
Střílet naslepo se v marketingu nevyplácí. Vytyčíme cíl a naplánujeme, jak se k němu dostat. Rozebereme silné stránky vaší značky i prostor ke zlepšení, určíme publika, na která komunikovat, i nástroje, které využít. Aby se úspěch naší spolupráce dal dobře měřit, nastavíme také číselná KPI.
Pro reklamy, obsah, ale třeba i vaše PR bude zapotřebí kvalitní foto a videomateriál.
Vyfotíme vaše produkty, služby nebo zaměstnance, natočíme atraktivní videa na sociální sítě, a vše pak zpracujeme tak, aby to přinášelo výsledky. Protože o ty jde především.
Chcete se svému marketingu věnovat víc do hloubky? Konzultuje a školíme firmy a jejich interní marketéry, i jednotlivce. Ti pak dokážou mnohem efektivněji pracovat s nástroji výkonnostního marketingu, sociálními sítěmi nebo dalšími prvky obsahového marketingu.
Ozvěte se nám a společně probereme, jak váš byznys posunout.