Říká se, že štěstí přeje připraveným, a my rozhodně na podzimní kampaň teplické rodinné firmy BellyBoo® připravení byli. Jakmile se přiblížil Mezinárodní týden nošení dětí, nelenili a vrhli se do akce. Kdy jindy podpořit prodej nosící vsadky e-shopového klienta, když ne právě teď. Této příležitosti prostě museli využít a maximálně ji zužitkovat.
K tomu jsme zvolili prodejní kampaně na sociálních sítích a pomohli této malé firmě vydělat během jediného týdne půl milionu korun.
Jak už jsme zmínili výše, BellyBoo® je česká rodinná firma, která už několik let usnadňuje a zpříjemňuje rodičům nejen období mateřství. Svůj úspěch na podnikatelském poli odstartovali vynikajícím nápadem – vytvořili těhotenskou a nosící vsadku, která s pomocí zip adaptérů padne jako ulitá do každé bundy či kabátu. Šetří tak nejen přírodu, ale i peněženky rodičů.
Skvělých nápadů však mají mnoho, proto se specializují nejen na vsadky a doplňky k nim, ale i na kojící módu, kterou si maminky doslova zamilovaly.
Úžasný produkt si vždy zaslouží být vidět. Bylo tedy nutné zapracovat na jeho lepší prezentaci a zároveň ukázat světu, jak BellyBoo® svými výtvory pomáhá mnoha spokojeným rodičům, kteří si tak užívají nádherné chvíle s dětmi, ať jsou kdekoli.
Zapracovat na ideálním představení produktu i firmy a zvýšit prodeje.
Prvním krokem byla změna e-shopu. Předchozí e-shopové řešení Eshopu rychle bylo sice rychlé, ale bohužel nesplňovalo vše, co klient potřeboval. Proto kvůli mnohem větším příležitostem a především možnosti přesně měřit konverze bylo nutné přejít k jinému poskytovateli. Nové eshopové řešení splňovalo vše, co jsme potřebovali a chtěli.
Vyladili jsme perfektně hlavní stránku e-shopu, která nyní plní funkci vychytaného prodejního funnelu primárního produktu – nosící a těhotenské vsadky. Zaujme, poskytuje jasné informace pro pochopení přínosu a funkcí produktu. Nechybí ani reference, příběh značky BellyBoo® a články pro získání důvěry, infografika i video s využitím nabízeného výrobku. Což společně ladí tak skvěle, že to vede až k samotnému prodeji a mnoha spokojeným zákazníkům.
Není pochyb o tom, že se nám povedlo vytvořit krásný, plně funkční a reprezentativně vypadající e-shop, který jim umožnil a stále umožňuje mnohem lépe představit samotné produkty zákazníkům, spustit efektní prodejní kampaně a začít hned od začátku prodávat úctyhodnou rychlostí.
Abychom už tak úspěšné prodeje na novém eshopovém řešení ještě více podpořili, využili jsme příležitosti v podobě Mezinárodního týdne nošení dětí. Připravili jsme tedy reklamní kampaň na zvýhodněnou cenu vsadky a v týdnu od 1. do 7. 10. 2020 ji vypustili do světa sociálních sítí. Těchto 7 dní nám bohatě stačilo k tomu, aby BellyBoo® vydělali půl milionu korun a získali další spokojené zákazníky.
Kampaní jsme cílili na všechna publika – noví lidé, lookalikes i stálá publika a vyplatilo se. Jak je zřejmé, kampaň byla velmi úspěšná.
Díky důsledné práci s publiky a konverzemi, budování důvěry a kvalitnímu a funkčnímu e-shopu, který nabízí vše pro ideální prezentaci produktů i firmy, jsme nejen zvýšili povědomí o univerzálních vsadkách BellyBoo® a jejich kojící módě. Prodeje se nám daří na výbornou a zpět se nám dostává spoustu kladných a nadšených recenzí na produkty i servis této malé rodinné firmy, která svou práci dělá opravdu srdcem.