MARKETING NA FÉROVKU.
OTEVŘENĚ A BEZ KECŮ.
Zveme vás na pravidelná online setkání marketingových expertů s podnikateli, zaměstnanci
a studenty, kteří chtějí rozvíjet své podnikání. Jde o otevřenou konzultaci, kde jasně, přímo a bez zbytečných keců řešíme marketing vašich firem.
Probereme s vámi konkrétní problémy a možnosti vašeho byznysu z pohledu marketingu.
Nejbližší setkání
Nastavení
Proces
Potenciál
Komplexnost
Strategie a plány
Je jedno, jestli jste interní marketingový zaměstnanec, student, který zakládá svůj první start up,
nebo ředitel firmy s třicetiletou tradicí. U nás je místo pro každého.
Každou první středu v měsíci se sejdeme na ZOOMu ve 14:00. Začneme zlehka teorií a pak se pustíme do vašich projektů. Uděláme společně mikroaudit a zjistíme, v čem můžete být lepší a kde jsou slabé stránky vašeho podnikání.
- 1Nejprve si projdeme markeťáckou teorii - tvorbu reklam, spouštění reklam, správné texty, jak by měla vypadat grafika, jak správně poskládat web, atd. Většinu ukazujeme na reálných příkladech a projektech tak, abyste si to dovedli představit. Prostě ukázaná platí.
- 2Pak se podíváme na vás a vaše projekty. Zjistíme, proč vám nefunguje kampaň, z jakého důvodu návštěvníci webu nenakupují, proč vás Facebook zablokoval... probereme cokoli, s čím si nevíte rady.
- 3Společně vytvoříme mikroaudit vašeho byznysu a sociálních sítí.
Vše je ZDARMA, dobrovolné a bez povinnosti využívat našich služeb.
Setkáváme se každou první středu v měsíci ve 14:00 a tématem nejbližšího setkání je:
- 27. 9. Připravte se na sezónu aneb jak podojit Vánoce
Co je obsahem teoretické části?
1. JAK vytěžit publikum na maximum? Získejte z vaší komunity co nejvíc.
- Nikoho nepřemluvíte ke koupi tak rychle, jako skalního fanouška vašeho produktu. Zaujměte své publikum dřív, než to za vás udělají druzí!
2. JAK se odlišíte během Vánoc od konkurence?
- Všichni dělají slevové kupóny, píší e-maily, posílají informace o výprodeji a hlavně se soustředí na propagaci během Black Friday. Udělejte to líp, jinak a buďte přitom chytří!
- A jak? Tak to vám neřekneme, my vás to totiž rovnou naučíme!
3. JAK vytvoříte správné sdělení?
- "Kupte si auto, protože hezky voní. Objednejte si láhev vína, protože na spodní straně špuntu jsme namalovali kytičku. Předplaťe si online přednášky, protože beztak nemáte co dělat." Tak ne, to by nešlo.
- Ukážeme vám, která sdělení fungují a která jsou... na nic. Přidejte se na webinář!
Proběhlá setkání
- Jak vytvořit přidanou hodnotu svého produktu?Jak vysvětlit zákazníkům, v čem je váš produkt skvělý, co je důležité a jak to komunikovat.
- Cesta zákazníka a nákupní procesOd kliknutí na reklamu, prohlížení webu, až po přidání zboží do košíku a úspěšný prodej.
- Finanční ekonomické modely ve výkonnostní reklaměJak si spočítat, kdy se mi reklama vyplatí a jak si správně nastavit náklady.
- Cílem marketingu není prodej
- HR marketing a brand společnostiCo dělat, aby nám fungovaly HR kampaně? Koho hledat? Jak získat kvalitní kandidáty?
- Jak na správnou kreativuTexty, grafika, titulky a vše okolo, aby vám reklamy dobře fungovaly.
- Nástrahy reklamního účtu na FacebookuNa co si dát pozor, proč vás blokují, co určitě nedělat a co je naopak nutné.
Jsme digitální agentura z Mostu. Na trhu působíme už 7 let. Jsme tým mladých a zkušených odborníků, kteří patří mezi špičku specialistů na sociální sítě. A nejen to. Jdeme ještě mnohem dál… Své znalosti a zkušenosti ze světa sítí a marketingu obohacujeme o pořádnou dávku elánu a skvělých nápadů. To celé předáváme našim klientům, kteří chtějí růst a rozvíjet své podnikání.
A jaká je naše filozofie?
- Neschováváme se za čísla a odborné pojmy.Vždy vám vše na rovinu a srozumitelně vysvětlíme.
- Ke každému projektu přístupujeme komplexně.Vždy analyzujeme a sledujeme celý proces. Od samotného produktu až po webové stránky.
- Lidský přístupKaždý projekt opečováváme jako vlastní dítě.