Představte si, že otevřete restauraci. Do rekonstrukce prostor investujete spoustu času a peněz. Naberete personál. Nabídku vyladíte od polévek po dezerty. A krátce na to musíte zavřít. Přesně to se stalo majitelům Plzeňky U Žejdlíků v Mostě – svůj podnik totiž otevřeli krátce před koronavirovou pandemií.
Způsob, jakým tahle situace ovlivnila firmy, podniky a podnikatele, nás rozhoupal k akci. Rozhodli jsme se pomáhat, a to rovnou tím, co umíme nejlíp – naší prací. Plzeňce u Žejdlíků jsme darovali jeden den smysluplné práce našeho devítičlenného týmu. Pojďte se s námi podívat, jak jsme ze sebe během něj vyždímali maximum.
Plzeňka U Žejdlíků
Plzeňka U Žejdlíků je stylová restaurace v Mostě, která kombinuje moderní design, velkolepé prostory bývalého kasina, perfektně načepované plzeňské pivo a tradiční českou kuchyni. Vaří tu z čerstvých lokálních surovin, takže podporují i menší dodavatele z okolí. Je to místo, kde se sejdete s přáteli, užijete si skvělý večer, a pak ještě několik dní myslíte na dobroty, které jste ochutnali. Takovou hospodu chce mít v sousedství každý.
Dostaňte k nám lidi
Majitelé hledali způsob, jak po znovuotevření přilákat zákazníky, zvýšit povědomí o podniku a podpořit zájem o jejich služby. Potřebovali:
- Zvýšit povědomí o restauraci v Mostě a okolí.
- Vytvořit vizuálně i textově atraktivní materiály pro sociální sítě, které budou konzistentní a dlouhodobě využitelné.
- Přilákat návštěvníky pomocí placené reklamy.
Co jsme během jednoho dne stihli
Do práce jsme se vrhli hned první den znovuotevření. Většina týmu byla na místě ve společnosti partnerské firmy z Žatce TV OK Plus, ostatní pomáhali z povzdálí online. Během jediného dne jsme pro Plzeňku u Žejdlíků připravili:
Fotografie: Vytvořili jsme restauraci profilovou fotografii, nafotili prostory, pivo a pokrmy, které se ten den servírovaly.
Obsah: Dali jsme dohromady 20 kompletních příspěvků i s texty, které ukazují atmosféru restaurace i možnosti pro rodinné oslavy a svatby. Lákali jsme v nich na vynikající pivo, kvalitní suroviny, výborné dezerty a příjemné posezení s přáteli.
Video obsah: Natočili jsme úvodní video, a také rozhovory s majiteli, kuchařem a sládkem.
Grafika: Navrhli jsme jednotný vizuál brandu, a také šablonu pro prezentaci obědového menu na sociálních sítích. Obojí může klient využívat dlouhodobě.
Reklamní kampaně: Spustili jsme 10 kampaní zaměřených na zvýšení povědomí a remarketing. To aby v Plzeňce U Žejdlíků přesně věděli, jak reklama funguje.
Navíc jsme přihodili 5 000 Kč jako media budget pro kampaně.
Ale co výsledky?
Máme! Devět lidí už má za jeden den šanci s věcmi pořádně hnout. A nám se to povedlo.
- Na Facebooku počet fanoušků vzrostl z 700 na 1 286.
- Reklamu vidělo 92 000 lidí, a její dosah byl skvělých 25 000
- Celkový počet zobrazení stránky vzrostl na téměř 645 tisíc (z toho 340 tisíc organicky, 212 tisíc virálně a 92 tisíc placenou reklamou) za červenec a srpen.
- Restaurace získala nejen nové zákazníky, ale i věrné fanoušky, kteří se rádi vracejí.
A co na to klient?
„Moc nás potěšila nabídka společnosti GreenSocS. V den realizace přišel velký tým lidí, kteří začali hned pracovat. Připravili si plán, nechali si od nás schválit grafický styl. Jako přidanou hodnotu vnímáme, že nám udělali pořádek v sociálních sítí a business manageru a připravili nám veškeré grafické podklady. Po jednom intenzivním dni se nám sociální sítě zaplnili na několik měsíců originálním obsahem. Velmi si vážíme velkorysého daru 5 000 Kč do budgetu na reklamu, která zajistila rozšíření informací o naší Plzeňské restauraci po celém Mostě a jeho okolí.“
Roman Bečvář, Plzeňka u Žejdlíků
Ve stručnosti
- Připravili jsme klientovi maximum materiálů tak, aby se mohl v budoucnu o svůj marketing úspěšně starat i sám.
- Kladli jsme důraz především na lákavý vizuální obsah.
- Ukázali jsme, že je Plzeňka U Žejdlíků skvělým místem pro svatby, rodinné oslavy a další akce.
- Nakopli jsme marketing restaurace během jednoho jediného dne.
- Počet fanoušků podniku na Facebooku narostl o 83 %.