Jak vrátit lidi do podniku za jediný den

Plzeňka u Žedlíků

Představte si, že otevřete restauraci. Do rekonstrukce prostor investujete spoustu času a peněz. Naberete personál. Nabídku vyladíte od polévek po dezerty. A krátce na to musíte zavřít. Přesně to se stalo majitelům Plzeňky U Žejdlíků v Mostě – svůj podnik totiž otevřeli krátce před koronavirovou pandemií. 

Způsob, jakým tahle situace ovlivnila firmy, podniky a podnikatele, nás rozhoupal k akci. Rozhodli jsme se pomáhat, a to rovnou tím, co umíme nejlíp – naší prací. Plzeňce u Žejdlíků jsme darovali jeden den smysluplné práce našeho devítičlenného týmu. Pojďte se s námi podívat, jak jsme ze sebe během něj vyždímali maximum.

 

Plzeňka U Žejdlíků

Plzeňka U Žejdlíků je stylová restaurace v Mostě, která kombinuje moderní design, velkolepé prostory bývalého kasina, perfektně načepované plzeňské pivo a tradiční českou kuchyni. Vaří tu z čerstvých lokálních surovin, takže podporují i menší dodavatele z okolí. Je to místo, kde se sejdete s přáteli, užijete si skvělý večer, a pak ještě několik dní myslíte na dobroty, které jste ochutnali. Takovou hospodu chce mít v sousedství každý. 

Plzeňka u ŽejdlíkůPlzeňka u Žejdlíků

 

Dostaňte k nám lidi

Majitelé hledali způsob, jak po znovuotevření přilákat zákazníky, zvýšit povědomí o podniku a podpořit zájem o jejich služby. Potřebovali:

  • Zvýšit povědomí o restauraci v Mostě a okolí.
  • Vytvořit vizuálně i textově atraktivní materiály pro sociální sítě, které budou konzistentní a dlouhodobě využitelné.
  • Přilákat návštěvníky pomocí placené reklamy.

 

Co jsme během jednoho dne stihli

Do práce jsme se vrhli hned první den znovuotevření. Většina týmu byla na místě ve společnosti partnerské firmy z Žatce TV OK Plus, ostatní pomáhali z povzdálí online. Během jediného dne jsme pro Plzeňku u Žejdlíků připravili:

Fotografie: Vytvořili jsme restauraci profilovou fotografii, nafotili prostory, pivo a pokrmy, které se ten den servírovaly. 

Plzeňka u Žejdlíků

Obsah: Dali jsme dohromady 20 kompletních příspěvků i s texty, které ukazují atmosféru restaurace i možnosti pro rodinné oslavy a svatby. Lákali jsme v nich na vynikající pivo, kvalitní suroviny, výborné dezerty a příjemné posezení s přáteli.

Plzeňka u Žejdlíků

Video obsah: Natočili jsme úvodní video, a také rozhovory s majiteli, kuchařem a sládkem.

Grafika: Navrhli jsme jednotný vizuál brandu, a také šablonu pro prezentaci obědového menu na sociálních sítích. Obojí může klient využívat dlouhodobě.

Plzeňka u Žejdlíků

Reklamní kampaně: Spustili jsme 10 kampaní zaměřených na zvýšení povědomí a remarketing. To aby v Plzeňce U Žejdlíků přesně věděli, jak reklama funguje.

Navíc jsme přihodili 5 000 Kč jako media budget pro kampaně.

 

Ale co výsledky? 

Máme! Devět lidí už má za jeden den šanci s věcmi pořádně hnout. A nám se to povedlo. 

  • Na Facebooku počet fanoušků vzrostl z 700 na 1 286.
  • Reklamu vidělo 92 000 lidí, a její dosah byl skvělých 25 000
  • Celkový počet zobrazení stránky vzrostl na téměř 645 tisíc (z toho 340 tisíc organicky, 212 tisíc virálně a 92 tisíc placenou reklamou) za červenec a srpen.
  • Restaurace získala nejen nové zákazníky, ale i věrné fanoušky, kteří se rádi vracejí.

 

A co na to klient?

Moc nás potěšila nabídka společnosti GreenSocS. V den realizace přišel velký tým lidí, kteří začali hned pracovat. Připravili si plán, nechali si od nás schválit grafický styl. Jako přidanou hodnotu vnímáme, že nám udělali pořádek v sociálních sítí a business manageru a připravili nám veškeré grafické podklady. Po jednom intenzivním dni se nám sociální sítě zaplnili na několik měsíců originálním obsahem. Velmi si vážíme velkorysého daru 5 000 Kč do budgetu na reklamu, která zajistila rozšíření informací o naší Plzeňské restauraci po celém Mostě a jeho okolí.

Roman Bečvář, Plzeňka u Žejdlíků

 

Ve stručnosti

  • Připravili jsme klientovi maximum materiálů tak, aby se mohl v budoucnu o svůj marketing úspěšně starat i sám.
  • Kladli jsme důraz především na lákavý vizuální obsah.
  • Ukázali jsme, že je Plzeňka U Žejdlíků skvělým místem pro svatby, rodinné oslavy a další akce.
  • Nakopli jsme marketing restaurace během jednoho jediného dne.
  • Počet fanoušků podniku na Facebooku narostl o 83 %.

Udělejte první krok k lepšímu marketingu

Ozvěte se nám a společně probereme, jak váš byznys posunout.

Learn how we helped 100 top brands gain success