Než se pustíme do otázky, jak aplikace využít, řekněme si o samotných apkách něco víc 🙂 Vytvářet a programovat aplikace Facebooku namíru můžeme. To možná tušíte. Víte, na kolik ale vytvoření takové hračky vyjde? Většinou se u toho čísla podnikatelům protočí panenky a při pomyšlení, že by mělo jít o jednorázovou, často krátkodobou záležitost, je chytají doslova mdloby. Dá se na to ale...
Celý článek
Není o vás vidu ani slechu? Neexistujete! V průběhu vývoje posledních let jsme vypozorovali jeden fakt, který se nám neustále dokola potvrzuje u každého našeho klienta. Je jedno, jestli se jedná o klienta s kamennou prodejnou, který prodává jízdní kola, sýry, koupelny, nebo vlastní e-shop či je korporátní společnost. Pro všechny platí to stejné. Je potřeba budovat svou image, svůj...
Celý článek
O tom, že vaše databáze je váš poklad, a proč je důležité ji budovat, už jsme psali. Pokud chcete uspět ve svém podnikání, potřebujete prodávat. Nejsnazší, nejlevnější, nejefektivnější způsob se ukrývá v e-mail marketingu. Přesto má většina firem nuzné výsledky nebo e-mail marketing vůbec nevyužívá.
Celý článek
Dnes se pokusíme co nejvíce přiblížit využití videí na Facebooku a zároveň vystihnout jejich výhody a případné nevýhody. Facebook si vytyčil cíl stát se do několika nadcházejících let dominantním hráčem na poli video kanálů. Od toho se také odvíjí rozhodnutí týkající se maximální podpory v šíření video obsahu. Většina Facebookového obsahu se virálně (tedy přirozeným šířením) zobrazí pouze malému procentu lidí....
Celý článek
Vaše komunita je váš poklad v podnikání. Pokud chcete uspět, potřebujete zákazníky a nejsnazší je získat zákazníky z vaší komunity, naladěné databáze kontaktů na váš produkt či projekt. Budujte důvěru, budujte vztahy. Vaši zákazníci vám to vrátí.
Celý článek
Pokud se chcete pustit do Facebookové reklamy a budete ji chtít dělat pořádně, budete k tomu potřebovat Business Manager – profesionální reklamní prostředí Facebooku pro firmy. Je to takový váš zlatý důl na zákazníky i prodeje a v rámci dobrého Facebook marketingu je třeba v něm trávit dostatek času 🙂 Takže jak na něj?
Celý článek
Málokdy se stane, že je na Facebookové stránce (tzv. fanpage) člověk „úplně sám“. A teď se nebavíme o počtu vašich fanoušků nebo sledujících. Možná máte kolegy, s kterými se potřebujete dělit o práci na stránce, o analýzy nebo třeba jen o informace o vašich fanoušcích. Možná začínáte spolupracovat s extermíni dodavateli sociálních sítí a oni po vás chtějí přidělit roli u stránky.
Celý článek
Rozhodli jste se zviditelnit a propagovat svou firmu přes sociální sítě. Máte založenou firemní stránku na Facebooku a ptáte se sami sebe, co dál? Pojďte s námi krůček po krůčku. V první řadě to chce kvalitní, zajímavý a pravidelný obsah. V minulém článku jsme si představili 6 tipů využitelných na Facebooku pro váš byznys, dnes se podíváme podrobněji na jeden z nich, a to obrázky.
Celý článek
Rozmach sociálních sítí je v současné době obrovský a v naprosté většině vládne Facebook. V České republice využívá tuto sociální síť 68 % internetové populace. Kdo není na Facebooku, jakoby nebyl. A nejedná se pouze o profily běžných uživatelů, ale také firem. Pro dnešního zákazníka je jednodušší mít všechny oblíbené firmy „olajkované“ a jejich novinky sledovat na hlavní stránce, než si je jednotlivě vyhledávat...
Celý článek
Přemýšlíte, zda je právě teď vhodný čas na přidání sociálních sítí do portfolia vaší firmy hned vedle webových stránek jen nevíte, s kterou začít? Sociální sítě se staly součástí každodenní reality a otevřely nové možnosti v oslovování stávajících i potenciálních zákazníků a budování brandu. Vhodně zvolená obsahová strategie vám zajistí velmi dobrou reklamu a bude prodávat za vás. Ale jakou sociální síť vybrat?
Celý článek