Zjistěte, jak je na tom váš marketing. Proč se k cíli vydávat oklikou, když se dá najít přímá cesta?
Možná si řešíte marketing interně, možná spolupracujete s agenturou. V obou případech se vám bude hodit nezávislý pohled.
Projdeme všechna čísla, posvítíme si na nastavení kampaní, kreativy i obsah. Pomůžeme vám zjistit, co funguje, co už tolik ne, a kde máte nevyužitý potenciál.
Díky marketingovému auditu budete investovat čas a peníze jen tam, kde to má smysl.
Víte, co přesně dělá vaše konkurence? Jak komunikuje, jaké marketingové nástroje používá, a kde jsou její silné a slabé stránky? My vám to zjistíme. A navrch přihodíme způsoby, jak to využijete ve svůj prospěch.
Podíváme se, co o sobě říkáte na webu, jestli je vaše komunikace stejná napříč všemi platformami, a jestli je pro zákazníky uvěřitelná. Taky se zaměříme na vaše produkty i na to, jestli vás ideální zákazník vůbec dokáže najít.
Co říkáte svým sledujícím na sociálních sítích? Je za tím nějaká strategie, nebo vytváříte spoustu obsahu, který nikam nevede? Jak s followery komunikujete v komentářích a je to v souladu s obrazem vaší značky? A víte, jak si vedou vaše reklamy a jestli je prostor pro zlepšení?
Dáme dohromady marketingové nástroje, které využíváte. Potřebujete opravdu všechny nebo se vám vyplatí napnout síly jen na některých platformách? Nebo vám chybí něco zásadního, co vás posune rychleji kupředu? Teď už budete vědět.
Protože váš byznys bereme vážně.
Nestřílíme od boku – posvítíme si na to, jak je váš marketing nastavený, určíme cíle a vytyčíme cestu.
Víme, že každá firma je jiná, a proto vám vybereme jen takové nástroje a služby, které dávají v kontextu vašeho podnikání smysl.
Výsledky pak můžete zapracovat sami, předat své agentuře, nebo se pustíme do práce společně. To už bude jen na vás.
Chcete se svému marketingu věnovat víc do hloubky? Máte problém v reklamách nebo s obsahem a nevíte si rady? Rádi vám ho pomůžeme rozlousknout na konzultaci.
Střílet naslepo se v marketingu nevyplácí. Vytyčíme cíl a naplánujeme, jak se k němu dostat. Rozebereme silné stránky vaší značky i prostor ke zlepšení, určíme publika, na která komunikovat, i nástroje, které využít. Aby se úspěch naší spolupráce dal dobře měřit, nastavíme také číselná KPI.
Chcete se svému marketingu věnovat víc do hloubky? Konzultuje a školíme firmy a jejich interní marketéry, i jednotlivce. Ti pak dokážou mnohem efektivněji pracovat s nástroji výkonnostního marketingu, sociálními sítěmi nebo dalšími prvky obsahového marketingu.
Ozvěte se nám a společně probereme, jak váš byznys posunout.